مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 16:052020-06-27ورزشي

پلمب ایستگاه دوچرخه به ستاد امر به معروف اصفهان ارتباطی ندارد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: علت پلمب یکی از ایستگاه های دوچرخه، دستور قضایی به اداره اماکن بوده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچ دخالتی در این زمینه نداشته است.

- احمد عبداللهی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: علت پلمب یکی از ایستگاه های دوچرخه، دستور قضایی به اداره اماکن بوده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچ دخالتی در این زمینه نداشته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: احتمالا ً خود شرکت خاطی یا فرد دیگری این کاغذ را چسبانده و عکس آن را در فضای مجازی با هدف تشویش افکار عمومی پخش کرده است، البته ستاد امر به معروف با دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی هم بدلیل امنیت بانوان هم فتاوای مراجع تقلید، مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد در سال گذشته برای حل این معضل مصوباتی داشته از جمله آن که هم شهرداری و هم اداره ورزش و جوانان مکان هایی مخصوص دوچرخه سواری بانوان ایجاد کنند که هم اکنون نیز ستاد از این ارگان ها در حال مطالبه اجرای مصوبات است اما تاکنون فقط باغ فدک به این منظور تجهیز شده است.

عبداللهی نژاد با اشاره به اینکه بعضی از مسؤولان آزادی دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی را جهت کاهش ترافیک تقاضا می کردند، تأکید کرد: حال خود به این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب ایستگاه دوچرخه به ستاد امر به معروف اصفهان ارتباطی ندارد

پلمب ایستگاه دوچرخه به ستاد امر به معروف اصفهان ارتباطی ندارد