مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 02:502020-06-27ورزشي

تحلیل جالب خبرنگار فوتسال ژاپن از فینال لیگ برتر فوتسال ایران


«استیو هریس» خبرنگار فوتسال ژاپن بعد از دیدار فینال لیگ فوتسال ایران، علیرضا صمیمی دروازه بان مس را بهترین بازیکن بازی دانست و گفت: اگر فرهاد فخیم به تیم ملی دعوت نشود بی معناست! - استیو هریس خبرنگار فوتسال ژاپن بعد از دیدار فینال لیگ فوتسال ایران، علیرضا صمیمی دروازه بان مس را بهترین بازیکن بازی دانست و گفت: اگر فرهاد فخیم به تیم ملی دعوت نشود بی معناست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای بررسی وضعیت دیدار فینال گفتگویی را با استیو هریس خبرنگار فوتسال ژاپن که رویدادها و اخبار فوتسال آسیا و جهان را به دقت رصد و منعکس می کند، انجام داد.

هریس که دیدار رفت و برگشت فینال لیگ برتر فوتسال را هم تماشا کرده است، به نکات قابل توجهی از سطح فینال فوتسال ایران و عملکرد بازیکنان و ملی پوشان دو تیم اشاره کرد.

هریس در مقدمه صحبت هایش، عنوان کرد که فینال ایران را به چشم بازی هایی دیده است که می تواند در تعیین ترکیب اصلی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا در ترکمنستان تعیین کننده باشد.

او ابتدا سئوالاتی را درباره بعضی از بازیکنان به این شکل مطرح کرد: استیو هریس من دنبال یکسری مسائل درباره تیم گیتی پسند بودم: اینکه گیتی چطور بعد از بازی ضعیف رفت، خودش را بازیابی می کند؟ حسن زاده (که در بازی رفت غایب بود) چه چیزی به گیتی اضافه می کند؟ من همچنین به فینال به عنوان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل جالب خبرنگار فوتسال ژاپن از فینال لیگ برتر فوتسال ایران

تحلیل جالب خبرنگار فوتسال ژاپن از فینال لیگ برتر فوتسال ایران