مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-28سياسي

266 سایت غیرمجاز فیلتر شد/کشف 40 هزار اثر تاریخی در سال 98


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور از فیلتر شدن 180 سایت و کشف و ضبط 40 هزار قلم اثر تاریخی در سال گذشته خبر داد و گفت: در 3 ماه اول سال جاری هم 86 سایت فیلتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سردار امیر رحمت اللهی، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور در جلسه ای با مدیرعامل سایت دیوار در خصوص درج آگهی خریدوفروش اموال فرهنگی تاریخی در این سایت اظهارداشت: در سخنرانی مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و مسوولان همواره به دو موضوع مهم اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو بال برای رشد و تعالی کشور اشاره شده است.

وی افزود: تعبیر ما از فرهنگ درباره داشته های فرهنگی کشور است، آثاری که ارزشمندترین سرمایه فرهنگی ما تلقی می شوند و پیشینه تاریخی کشورمان را نشان می دهد.

ما باید از آن ها به خوبی مراقبت و حفاظت کنیم.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: عده ای سعی می کنند با از بین بردن فرهنگ، اهمیت آن را کمتر کنند و موضوعاتی را که بسیار حائز اهمیت است، عادی جلوه دهند.

اگر هرگونه خدشه ای به فرهنگ وارد شود به یک بخش یا کل کشور صدمه وارد می شود به همین دلیل با حساسیت این موضوع را دنبال می کنیم.

وی خطاب به مسوول سایت دیوار گفت: کاری که شما انجام می دهید به نوعی خدمات اجتماعی محسوب می شود، هر نوع خدمات و فعالیت های اجتماعی که ارائه و انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

266 سایت غیرمجاز فیلتر شد/کشف 40 هزار اثر تاریخی در سال 98

266 سایت غیرمجاز فیلتر شد/کشف 40 هزار اثر تاریخی در سال 98