مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:302020-06-28سياسي

همایش «نفس های سوخته» در سردشت برگزار شد


آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت با عنوان «نفس های سوخته» با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد کمی از مردم و مسوولان در این شهرستان مرزی برگزار شد.

- آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت با عنوان نفس های سوخته با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد کمی از مردم و مسوولان در این شهرستان مرزی برگزار شد.

فرماندار سردشت در آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت، که به عنوان نفس های سوخته برگزار شد، گفت: تلاش می شود کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت در هفته دولت آماده بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، اقصی نخشی پور در این مراسم که شامگاه شنبه به دلیل شیوع بیماری کرونا با حضور شمار کمی از مسوولان و مصدومان شیمیایی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، از این جنایت به عنوان سند حقانیت نظام اسلامی ایران و جنایتکاری آمریکا و ایادی آن یاد کرد و ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از این جنایت شیمیایی رژیم بعثی، نه تنها فجایع ناشی از این فاجعه غم انگیز التیام نیافته است بلکه آثار مصیبت بار قصور و چشم پوشی عامدانه حامیان و پشتیبانان صدام در عرصه جنگ های نیابتی و تروریستی نظام سلطه و صهیونیسم، فجایع جدیدی را علیه بشریت و مردمان مظلوم این کشورها پدید آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «نفس های سوخته» در سردشت برگزار شد

همایش «نفس های سوخته» در سردشت برگزار شد