مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-28اجتماعي

تحقق و سنجش پذیری، شوق انگیزی، مدرسه محوری و فراگیری از ویژگی های بسته های تحولی آموزش و پرورش است


وزیر آموزش و پرورش، تحول آفرینی، تحقق پذیری، شوق انگیزی، سنجش پذیری، زود بازده بودن، فراگیری، مدر سه محوری را از ویژگی های بسته های تحولی آموزش و پرورش بر شمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اهمیت اجرای بسته های اجرایی تحولی که منبعث از سند تحول آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در تدوین بسته های اجرایی تحولی شش شاخص؛ تحول آفرینی، تحقق پذیری، شوق انگیزی، سنجش پذیری، زود بازده بودن، فراگیری، مدر سه محوری مد نظر بوده است.

وزیر آموزش و پرورش در تشریح شاخص های مد نظر گفت: هریک از شاخص های مطرح شده در بسته های تحولی برای آموزش و پرورش معنایی دارد، که این شاخص ها و معناهای آن عبارتند از: 1- تحول آفرین بودن به معنای قابلیت تغییر روندها و فرایندهای موجود را به شیوه خلاقانه و نوآورانه داشته و دستیابی به آموزش و پرورش و مدرسه در تراز جمهوری اسلامی ایران را تسهیل نماید.

2- تحقق پذیر بودن به معنای با توجه به منابع، امکانات و شرایط موجود، اجرای آن امکان پذیر و اثربخش باشد.

3- شوق انگیز بودن به معنای ایجاد شور و نشاط و امیدواری در ذی نفعان (دانش آموزان، معلمان، خانواده های مسئولین نهادهای فرادستی) نماید و قابلیت مشروعیت بخشی به برنامه های تحولی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق و سنجش پذیری، شوق انگیزی، مدرسه محوری و فراگیری از ویژگی های بسته های تحولی آموزش و پرورش است

تحقق و سنجش پذیری، شوق انگیزی، مدرسه محوری و فراگیری از ویژگی های بسته های تحولی آموزش و پرورش است