مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-28اجتماعي

6 شاخص بسته های اجرایی تحولی آموزش و پرورش


وزیر آموزش و پرورش، تحول آفرینی، تحقق پذیری، شوق انگیزی، سنجش پذیری، زود بازده بودن، فراگیری، مدرسه محوری را از ویژگی های بسته های تحولی آموزش و پرورش بر شمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت اجرای بسته های اجرایی تحولی که منبعث از سند تحول آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در تدوین بسته های اجرایی تحولی 6 شاخص شامل تحول آفرینی، تحقق پذیری، شوق انگیزی، سنجش پذیری، زود بازده بودن، فراگیری، مدرسه محوری مد نظر بوده است.

وزیر آموزش و پرورش در تشریح شاخص های مد نظر گفت: هریک از شاخص های مطرح شده در بسته های تحولی برای آموزش و پرورش معنایی دارد.

وی افزود: تحول آفرین بودن به معنای قابلیت تغییر روندها و فرایندهای موجود را به شیوه خلاقانه و نوآورانه داشته و دستیابی به آموزش و پرورش و مدرسه در تراز جمهوری اسلامی ایران را تسهیل کند.

حاجی میرزایی ادامه داد: تحقق پذیر بودن به معنای با توجه به منابع، امکانات و شرایط موجود، اجرای آن امکان پذیر و اثربخش باشد و شوق انگیز بودن به معنای ایجاد شور و نشاط و امیدواری در ذینفعان (دانش آموزان، معلمان، خانواده های مسئولین نهادهای فرادستی) نماید و قابلیت مشروعیت بخشی به برنامه های تحولی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شاخص بسته های اجرایی تحولی آموزش و پرورش

6 شاخص بسته های اجرایی تحولی آموزش و پرورش