مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-28ورزشي

برنده بورسیه تحصیلی انجمن بین المللی موج سواری از دل محرومیت


موج سوار چابهاری که امسال برنده بورسیه انجمن بین المللی موج سواری شده و عکسش در صفحه رسمی اینستاگرام انجمن بین المللی موج سواری منتشر شده می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فدراسیون جهانی موج سواری سالانه از نونهالان و نوجوانان فعال و علاقه مند در ورزشهای موج سواری بعد از بررسی فعالیت ها حمایت می کند، اینبار قرعه به نام داوود خدیر موج سوار روستای رمین چابهار افتاده که به همراه دو نفر دیگر مورد حمایت و بورسیه انجمن بین المللی موج سواری قرار گرفته است.

عکس داود خدیر به همراه خانواده اش در صفحه رسمی اینستاگرام انجمن بین المللی موج سواری منتشر شده است، او موج سواری است که از سال ها قبل در کنار تحصیل همچنان این رشته را ادامه داده است.

او که متولد اسفند ماه 81 در روستای رمین شهرستان چابهار است در مسابقات مختلف استانی، ملی شرکت کرده و می گوید: قهرمانی در مسابقات جهانی و بالا بردن پرچم ایران در این مسابقات مهمترین و بزرگترین آرزوی من است.

این نوجوان چابهاری می گوید: بهترین فصل برای موج سواری تابستان است و زمانیکه برای تمرین به دریا می روم جزو بهترین اوقات زندگی من هست.

به سبب مهارتی که دارم تاکنون برایش هیچ حادثه ای رخ نداده و بجز شادی و تفریح و ورزش موج سواری خطری بای وی به همراه نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده بورسیه تحصیلی انجمن بین المللی موج سواری از دل محرومیت

برنده بورسیه تحصیلی انجمن بین المللی موج سواری از دل محرومیت