مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-28اقتصادي

56 زندانی در زنجان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، در مورد استفاده از پابند الکترونیکی گفت: زنجان در این زمینه جزو استان های برتر است و 56 زندانی از پابند استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جوادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل زندان های استان، از آزادی 179 زندانی با بدهی 37 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: سال گذشته در میزان کاهش ورودی به زندان ها و نیز کاهش جمعیت زندانیان جزو استان های برتر کشور بود و درخصوص مجازات های جایگزین حبس نیز زنجان جزو استان های پیشرو در کشور است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و بازتوانی زندانیان از اهداف مهم اداره کل زندان ها در حمایت از زندانیان است، اظهار کرد: مدیرکل زندان های استان زنجان همچنین به بحث کاهش، جمعیت کیفری زندان ها اشاره کردو گفت: استان زنجان در کاهش ورودی و موجودی جزو استان های برتر است.

جوادی به پابند الکترونیکی اشاره کردو افزود: استان در این زمینه جزو استان های برتر است و 56 زندانی از پابند استفاده کرده اند.

وی به کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون زندانی کرونایی در استان زنجان نداشتیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، به فعالیت روحانیون در زندان ها و همکاری با فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 زندانی در زنجان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند

56 زندانی در زنجان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند