مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:402020-06-28سياسي

ورود حضرت معصومه(س) به قم زمینه گسترش علم و معرفت را فراهم کرد


حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به برکات حضور کریمه اهل بیت(ع) در شهر مقدس گفت: ورود آن حضرت به قم زمینه گسترش علم و معرفت را فراهم کرد.

- ورود حضرت معصومه(س) به قم زمینه گسترش علم و معرفت را فراهم کرد حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به برکات حضور کریمه اهل بیت(ع) در شهر مقدس گفت: ورود آن حضرت به قم زمینه گسترش علم و معرفت را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد پناهیان کارشناس مسائل دینی در گفت وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت گفت: حضرت امام رضا و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام برای ما ایرانی ها غنیمت بسیار گرانسنگی هستند.

هجرت و جهاد این دو بزرگوار منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی برای عالم بشریت شده است.

وی با اشاره به بخشی از زیارت جامعه کبیره اظهار کرد: رفتار کریمانه ائمه معصومین (علیهم السلام) در زیارت جامعه کبیره این طور بیان شده: وَ عَادَتُکُمُ الْإِحْسَانُ وَ سَجِیَّتُکُمُ الْکَرَمُ؛ عادت شما احسان و خلق و خوی شما بخشش است.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه امروز شهر مقدس قم تبدیل به اصلی ترین مرکز نشر معارف اسلامی و دینی در سراسر عالم شده است، گفت: حضرت معصومه با ورود به شهر قم زمینه گسترش علم و معرفت را که سرمایه اصلی تعالی و به قدرت رسیدن امت اسلامی است فراهم کردند و در این رهگذر عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود حضرت معصومه(س) به قم زمینه گسترش علم و معرفت را فراهم کرد

ورود حضرت معصومه(س) به قم زمینه گسترش علم و معرفت را فراهم کرد