مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 12:302020-06-28اقتصادي

ایرانیان خارج نشین وارد بورس کشور می شوند


​معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: مطمئن هستم که ایرانیان خارج از کشور به شدت به کشورشان علاقمند هستند و می توانند در این مقطع حساس اقتصادی و به ویژه در سال جهش تولید در این نهضت مشارکت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وزیر امور خارجه پس از برگزاری ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی خارجی، گفت: قرار است اطلاعات لازم درباره بازار سرمایه (بورس) و چگونگی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در این بازار از سوی کارشناسان بورس و به وسیله رایزنی های اقتصادی و نمایندگی های ایران در خارج از کشور در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

انصاری رونق بورس و نقش وزارت امور خارجه در ارائه راهکارهایی برای حضور و مشارکت ایرانیان خارج از کشور در بازار سرمایه ایران و بورس را از محورهای اصلی جلسه امروز این ستاد ذکر کرد.

وی با اشاره به موفقیت های بزرگ اخیر بورس گفت: اگر بتوانیم توان و علاقه ایرانیان خارج از کشور را به بورس داخل سوق دهیم فرصتی طلایی برای کشور در جهت جذب سرمایه ها و توسعه اقتصادی خواهد بود.

معاون اقتصادی وزیر امور خارجه افزود: مطمئن هستم که ایرانیان خارج از کشور به شدت به کشورشان علاقمند هستند و می توانند در این مقطع حساس اقتصادی و به ویژه در سال جهش تولید در این نهضت مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان خارج نشین وارد بورس کشور می شوند

ایرانیان خارج نشین وارد بورس کشور می شوند