مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 14:552020-06-28سياسي

وضعیت معیشتی مردم سردشت مناسب نیست/کمبود امکانات درمانی


نماینده مردم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های توسعه ای خوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمال حسین پور عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سردشت با بیان اینکه سردشت دچار عقب ماندگی اساسی در بخش های اقتصادی و عمرانی است افزود: به دلیل انسداد مرزها و فراهم نبودن زیرساخت های توسعه و نیز بیکاری وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست.

وی از کمبود امکانات درمانی، بهداشتی و بیمارستانی در سردشت گلایه کرد و گفت: با توجه به شرایط ویژه و نیز وجود هزاران جانباز و مصدوم شیمیایی کمبود امکانات بهداشتی و درمانی برای مردم درد مضاعفی شده و شایسته مردم این منطقه نیست.

حسین پور با تاکید بر توجه ویژه مسئولان برای رفع محرومیت های این شهرستان اضافه کرد: بعد از گذشت 33 سال از بمباران شیمیایی سردشت کمبود نیروهای بیمارستانی و امکانات در حد این مردم نیست و همچنین در گذشته با عدم مدیریت با اضافه کردن تخت بیمارستانی به بیمارستان سردشت به صورت غیر استاندارد توسعه داده شده است.

نماینده مردم شهرستان های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب راه های مواصلاتی در سردشت بیان کرد: سردشت از نظر زیرساخت ها جزو شهرستان های محروم کشوری است راه های مواصلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت معیشتی مردم سردشت مناسب نیست/کمبود امکانات درمانی

وضعیت معیشتی مردم سردشت مناسب نیست/کمبود امکانات درمانی