مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 03:252020-06-29سياسي

هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است، گفت: اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می بایست سر لوحه امور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی مردم به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در صحن مسجد تاریخی امام خمینی (ره) سمنان با بیان اینکه آمریکا تنها از حقوق بشر دم می زند و این ادعایی پوچ است، تاکید کرد: این کشور تاکنون چشم خود را بر روی جنایات اسراییل غاصب بسته است لذا باید پرسید این چه حقوق بشری است؟ وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین زمانی که می گویند می خواهیم سرزمین خود را پس بگیریم قتل عام و تیرباران می شوند، گفت: چرا این زمان آمریکا که مدعی حقوق بشر است سکوت می کند؟ این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است، تاکید کرد: نباید به آمریکا اعتماد کرد و این موضوعی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید ویژه ای دارند.

صفارهرندی با بیان اینکه امروز باید به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دهیم تا موفق شویم، بیان داشت: راه پیروزی امروز مقاومت است موضوعی که باید آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم نه اینکه معظم له را تضعیف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است

هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است