میز اقتصادی برای ارتقای بازاریابی محصولات کشاورزی تشکیل شودعضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل میز اقتصادی در ارتقای بازاریابی محصولات کشاورزی شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رییسی با اشاره به اینکه مدیریت منابع آب، کیفیت بخشی به محصولات کشاورزی، تأمین نهاده ها و بازاریابی محصولات کشاورزی از اولویتهای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی می باشد، گفت: یکی از ضعف های مهم بخش کشاورزی بازاریابی محصولات است که باید به منظور رصد بازارهای خارجی در سفارتخانه ها میز اقتصادی تشکیل و از ظرفیت کشورهای منطقه که به محصولات تولیدی ما نیاز دارند آگاه شویم. عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی باقرزاده همایی رییس سازمان جهادکشاورزی و مدیران و رؤسای تشکلهای بخش کشاورزی هرمزگان با اشاره به اولویت های کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران کشوری با اقلیم کم آبی است، موضوع آب، مدیریت منابع آب و استفاده بهینه از آن اولویت این کمیسیون است. وی همچنین افزود: کیفیت بخشی به محصولات کشاورزی با توسعه کشت های گلخانه ای که هم در کاهش مصرف آب، بالاماندن راندمان و کیفیت محصول تأثیر دارد نیز از اهمیتی ویژه ای برخوردار بوده که مدنظر این کمیسیون می باشد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |