مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-29اقتصادي

نقشه کاداستر یک میلیون هکتار از اراضی استان مرکزی تهیه می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: نقشه کاداستر یک میلیون هکتار از اراضی استان تا پایان سال تهیه و تعیین تکلیف می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد محمدی صبح امروز بازدید از روستاهای نوبران ساوه اظهار کرد: استان مرکزی بالغ بر 2 میلیون هکتار اراضی ملی دارد که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال نیمی از  این اراضی تعیین تکلیف می شود.

وی تصریح کرد: طرح کاداستر اراضی کشاورزی شامل پایش، تعیین کاربری و سنددار کردن زمین های کشاورزی است که با هدف جلوگیری از زمین خواری اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با بیان اینکه با اجرای این طرح اختلافات اراضی بین کشاورزان و منابع طبیعی برطرف می شود، ادامه داد: با اجرایی شدن طرح کاداستر  اراضی کشاورزی کشاورزان و جوامع روستایی دارای سند خواهند شد.

پیشگیری از رشد پدیده شوم زمین خواری و مفاسد ناشی از آن و تسهیل در امر سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی از فواید اجرای طرح کاداستر است وی پیشگیری از رشد پدیده شوم زمین خواری و مفاسد ناشی از آن، تسهیل در امر سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی، اجرای طرح ها و پروژه ها توسط دستگاه های دولتی، کاهش عوامل تخریب، جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی منابع ملی با همکاری مراجع قضایی و کاهش اختلافات حقوقی مردم،  ایجاد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کاداستر یک میلیون هکتار از اراضی استان مرکزی تهیه می شود

نقشه کاداستر یک میلیون هکتار از اراضی استان مرکزی تهیه می شود