مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-29اجتماعي

استعلام سوابق مشمولان سمنانی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: با توجه به وجود زیرساخت های لازم، تمام استعلام های خدمتی مشمولان سمنانی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 انجام می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ حسین پیوندی اظهار کرد: در اجرای ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی و به منظور سامان دهی، انسجام و یکنواختی و همچنین تسریع و تسهیل در رسیدگی به درخواست ها، تمام استعلام های خدمتی از سوابق و تعیین اصالت کارت های پایان خدمت و معافیت مشمولان خدمت وظیفه عمومی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 انجام می شود.

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و متمرکز تمام دستگاه ها، ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی باید استعلام های مربوط به تأیید اصالت و سوابق خدمتی کارت های پایان خدمت و معافیت مشمولان خدمت وظیفه عمومی را به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 ارائه و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: باتوجه به انجام سیستمی استعلام ها، درصورتی که افراد برای تعویض کارت هوشمند اقدام نکرده اند، باید ابتدا نسبت به هوشمندسازی کارت خود از طریق ثبت درخواست المثنی اقدام شود تا بتوانند پاسخ استعلام را دریافت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام سوابق مشمولان سمنانی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک

استعلام سوابق مشمولان سمنانی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک