مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-29حوادث

کاهش 7 درصدی حوادث منازل مسکونی کاشان در سه ماهه نخست سال جاری


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان از کاهش هفت درصدی حوادث منازل مسکونی کاشان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

- محمدمسعود چایچی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام 849 مورد عملیات توسط مأموران آتش نشانی در سه ماهه نخست امسال اظهار داشت؛ 208 مورد از این عملیات ها مربوط به حریق و 641 مورد نیز مربوط به حوادث بوده است.

وی آتش سوزی خودرو، مراکز تجاری و مسکونی را از جمله بارزترین موارد مربوط به آتش سوزی ها دانست و ابراز داشت: از مهمترین علل این حوادث هم می توان به اتصال برق، نشت مایعات قابل اشتعال و انتقال حرارت اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان با اشاره به کاهش حدود هفت درصدی حوادث منازل مسکونی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته تصریح کرد: در سال 98 برای بیش از 70 هزار شهروند کاشانی آموزش های ایمنی در قالب طرح هر شهروند یک آتش نشان ارائه شده است.

وی با اشاره به نزدیک کردن زیرساخت های ایمنی شهری کاشان به استاندارهای موجود خاطرنشان کرد: در قالب این موضوع 25 دستگاه شیر هیدرانت در سطح شهر کاشان جانمایی و نصب شده است.

چایچی همچنین از کاهش 25 ثانیه ای متوسط زمان رسیدن مأموران سازمان آتش نشانی به محل حوادث و حریق ها در سال 98 نسبت به سال پیش از آن خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 درصدی حوادث منازل مسکونی کاشان در سه ماهه نخست سال جاری

کاهش 7 درصدی حوادث منازل مسکونی کاشان در سه ماهه نخست سال جاری