مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-29سياسي

لزوم معرفی بهتر امام زادگان در جامعه/ وجود 177 بقعه متبرکه در استان اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: باید برای تبدیل امام زادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، این امامزادگان را به خوبی در جامعه معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده پیش ازظهر امروز در همایش استانی تکریم و بزرگداشت امام زادگان در اردبیل اظهار کرد: باید برای تبدیل امام زادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، این امامزادگان را به خوبی در جامعه معرفی کرده و جایگاه رفیع آنان را تکریم کنیم.

وی با بیان این که در استان اردبیل 177 بقعه متبرکه وجود دارد، افزود: در راستای شناساندن این اماکن تلاش خوبی در استان صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در استان اردبیل گام های مطلوبی در امر احیا و توسعه موقوفات صورت گرفته است و در همین راستا استان اردبیل یکی از استان های مطلوب در امر موقوفات محسوب شده و به زودی شاهد سرمایه گذاری های خوبی در راستای جهش تولید و اشتغال خواهیم بود.

ستوده تصریح کرد: امام زادگان شهدای زنده هستند و اداره کل اوقاف و امور خیریه آمادگی دارد در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه، از ظرفیت نهادها، ادارات و حتی تشکل های مردم نهاد به صورت مشارکتی در تبدیل این بقاع به قطب فرهنگی همکاری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی بهتر امام زادگان در جامعه/ وجود 177 بقعه متبرکه در استان اردبیل

لزوم معرفی بهتر امام زادگان در جامعه/ وجود 177 بقعه متبرکه در استان اردبیل