مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-29فرهنگي

انتقاد فقیهه سلطانی از آقازاده های سینما و تئاتر در آستانه اجرای نمایشش


فقیهه سلطانی طراح و کارگردان در آستانه شروع دوباره اجرای نمایشش «یه گاز کوچولو» از آقازاده های تئاتر و سینما انتقاد کرد و گفت: ما فکر می کنیم آقازاده فقط در سیاست وجود دارد ، - فقیهه سلطانی طراح و کارگردان در آستانه شروع دوباره اجرای نمایشش یه گاز کوچولو از آقازاده های تئاتر و سینما انتقاد کرد و گفت: ما فکر می کنیم آقازاده فقط در سیاست وجود دارد ، اما این طور نیست.

در سینما و تئاتر هم آقازاده فراوان داریم.

این هنرمند بعد از 10 سال پیگیری در سالن های مختلف ، موفق شد در تالار سایه تئاتر شهر نوبت اجرا بگیرد و از اواخر بهمن سال گذشته نمایش یه گاز کوچولو را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد که با ورود ویروس کرونا و تعطیلی تئاتر، از اجرای این اثر بازماند ولی او جزو اولین هنرمندانی است که بعد از بازگشایی سالن های سینما و تئاتر، تصمیم به ادامه اجرای نمایشش گرفت.

سلطانی در گفتگو با ایسنا از مافیای تئاتر سخن گفت و تاکید کرد این روزها کرونا، یکی از شناخته شده ترین خطراتی است که زندگی ما را تهدید می کند که اتفاقا در این چند ماه، راه مبارزه با آن را خوب یاد گرفته ایم.

او تصمیم خود را برای ادامه اجرای نمایش تصمیمی جسورانه دانست و در پاسخ به این پرسش که چه عاملی سبب شد تا برای ادامه اجرا به این تصمیم قطعی برسد، توضیح داد: لازم بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فقیهه سلطانی از آقازاده های سینما و تئاتر در آستانه اجرای نمایشش

انتقاد فقیهه سلطانی از آقازاده های سینما و تئاتر در آستانه اجرای نمایشش