مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:302020-06-29فرهنگي

«عصر طویلگی» به صحنه نمایش می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش عصر طویلگی نوشته علیرضا غفاری و به کارگردانی عماد سالکی، اثر جدید گروه تئاتر سولو است که مراحل آماده سازی و تمرینات خود را می گذراند.

- ، نمایش عصر طویلگی نوشته علیرضا غفاری و به کارگردانی عماد سالکی، اثر جدید گروه تئاتر سولو است که مراحل آماده سازی و تمرینات خود را می گذراند.

این نمایش که سال 98 با ترکیبی از بازیگران تئاتر و هنرجویان آکادمی سولو آماده اجرا می شد، ولی به دلیل اعمال محدویت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن های نمایشی و بالطبع فعالیت های فرهنگی و جمعی، موقتاً تمریناتش را متوقف کرد، اخیراً با اعلام بازگشایی ها و اعمال کلیه موارد پیشگیرانه بهداشتی، تمرینات خود را از سر گرفته و در انتظار ظهور بر صحنه است.

عماد سالکی، کارگردان این نمایش گفت: نمایش عصر طویلگی از خرداد 98 در آکادمی هنر های نمایشی سولو تولید خودش را آغاز کرد و بهمن و اسفند 98 آماده بازبینی شد و درست موقع بازبینی ها به دلیل کرونا و بسته شدن سالن های تئاتر به مدت سه ماه تمرینات متوقف شد و بازبینی به تاخیر افتاد، و رایزنی ها و هماهنگی هایی که برای اجرای عمومی این اثر انجام دادیم موکول به اطلاع ثانوی شد در شرایط قرنطینه تمرینات را به صورت غیر حضوری و آنلاین زنده نگه داشتیم و اکنون بعد از 3 ماه تعطیلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عصر طویلگی» به صحنه نمایش می آید

«عصر طویلگی» به صحنه نمایش می آید