مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-29اقتصادي

چرخ زندگی کارگران شهرداری حمیدیه با حقوق علی الحساب نمی چرخد


کارگران شهرداری حمیدیه که در روزهای گذشته بازهم در اعتراض به حقوق های معوقه خود تجمع کرده اند، می گویند در دو سال گذشته حقوق ناچیزی به صورت علی الحساب دریافت کرده اند و فرمانداری نیز نسبت به پیگیری موضوعات مختلف اهتمامی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان اهواز، در چند  روز گذشته کارگران خدمات شهرداری حمیدیه دراعتراض به مشخص نبودن وضعیت کاری خود با شهرداری، حقوق های معوقه و نداشتن بیمه در مرکز شهر تجمع کردند.

کارگران خدمات شهرداری حمیدیه می گویند از تیرماه سال 97  بدون داشتن پیمانکار و قرارداد ثابتی مشغول به کار هستند که در این فاصله حقوق ثابت دریافت نکرده و هیچ بیمه ای برای آن ها رد نشده است.

شهرداری حاضر به بستن قرارداد داخلی 86 روزه با کارگران نیست احمد آلبوعبید عضو شورای اسلامی شهر حمیدیه در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بین 34 تا 35 نفر پرسنل اداری شهرداری حدود چهارماه و تعداد 153 نفر و پرسنل خدمات یک تیر 97 تا کنون به در بلاتکلیفی بدون بیمه، حقوق و قرارداد مشخص به سر می برند.

وی گفت:  با توجه به شکایت کارگران شهرداری از شهردار به اداره کار شهرستان،  اکنون طبق احکام و شکایت هایی که علیه شهرداری می شود و  بر مبنای حکمی که از  اداره کار صادر می شود ماهیانه مبلغی به عنوان حقوق علی الحساب به کارگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ زندگی کارگران شهرداری حمیدیه با حقوق علی الحساب نمی چرخد

چرخ زندگی کارگران شهرداری حمیدیه با حقوق علی الحساب نمی چرخد