مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-29سياسي

جزییات جدید از سانحه هواپیمای اوکراینی/شلیک بدون اخذ اجازه از شبکه


دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلام عباس ترکی دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان که در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: از خانواده های محترم شهدای سانحه هوایی تشکر می کنم که دعوت امروز سازمان قضایی نیروهای مسلح را پذیرفتند، هرچند پرداختن به جزییات سانحه در حضور بازماندگان و خانواده های شهدا سخت است.

جزییاتی از سانحه هواپیمای اوکراینی از زبان دادستان نظامی تهران وی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح در این حادثه همدرد خانواده های شهداست، گفت: تشریح حادثه در جلسه امروز، به منظور طبیعی جلوه دادن و یا توجیه آن نیست.

دادستان نظامی استان تهران در تشریح اقدامات به عمل آمده بعد از وقوع این سانحه گفت: حضور نیروهای انتظامی و هلال احمر با مدیریت فرماندار شهریار در محل سانحه، از جمله اولین اقدامات بعد از سقوط هواپیما بود و گروه های دوازده گانه بررسی سانحه هواپیمایی کشوری بلافاصله در صحنه حاضر شدند و اقدامات اولیه را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از سانحه هواپیمای اوکراینی/شلیک بدون اخذ اجازه از شبکه

جزییات جدید از سانحه هواپیمای اوکراینی/شلیک بدون اخذ اجازه از شبکه