مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-29اقتصادي

فرماندار: تفتان نیازمندحمایت سازمان برنامه و بودجه برای تأمین زیرساخت ها است


سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان جدید التاسیس تفتان نیازمندحمایت سازمان برنامه و بودجه برای تأمین زیرساخت ها است.

- محمدحسن اجباری در حاشیه نشست اعضای کمیته برنامه ریزی خاش و تفتان به ایسنا افزود: کل اعتبار پیش بینی شده شهرستان جدید التاسیس تفتان برای سال 99 مبلغ 220 میلیارد ریال می باشد.

اجباری با بیان اینکه 123 پروژه مختلف در این شهرستان باید با مبلغ پیش بینی شده تکمیل و اجرا شود اظهار داشت: با مبلغ پیش بینی شده هیچ یک از پروژه های مد نظر تکمیل نخواهد شد و نیازمند تخصیص هرچه بیشتر اعتبارت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان عمده مشکلات نیازمند تخصیص اعتبارات را در قالب تکمیل و اجرای طرح هادی در مرکز بخش گوهرکوه و دهپابید و نازیل و روستاها، احداث سالن اجتماعات فرمانداری، تکمیل مرکز درمان بستر و تخصیص اعتبار جهت تهیه پنل های خورشیدی برای تأمین برق کوهستان تفتان بیان کرد.

در این جلسه در خصوص تخصیص بیست میلیارد برای جاده بزمان و احداث ساختمان فرمانداری و بخشداری گوهرکوه و نازیل و اعتبار برای تجهیز و راه اندازی چاه دوم در منطقه گوهرکوه و دهها طرح دیگر آموزشی و بهداشتی دیگر بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: تفتان نیازمندحمایت سازمان برنامه و بودجه برای تأمین زیرساخت ها است

فرماندار: تفتان نیازمندحمایت سازمان برنامه و بودجه برای تأمین زیرساخت ها است