مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 12:302020-06-29اقتصادي

زنگ خطر بروز حریق در عرصه های جنگلی به صدا درآمده است


مدیرکل منابع طبیعی مازندران با اشاره به اینکه گرمای مضاعف زنگ خطری برای عرصه های جنگلی و مرتعی و بروز حریق را به صدا درآورده است، بر لزوم مشارکت انجمن ها برای پیشگیری از حریق تاکید کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن موسوی تاکامی عصر دوشنبه در نشست با انجمن های منابع طبیعی اظهار داشت: موفقیت در پیشگیری از آتش سوزی و افزایش توان عملکردی در اطفا حریق را مشارکت مردمی و مشارکت انجمن های مدافع منابع طبیعی و نیز همکاری های توأمان دستگاه های دولتی تضمین خواهند کرد.

وی وضعیت پوشش گیاهی را بI دلیل باران های سال های اخیر مطلوب دانست و گفت: اما شرایط تابستان امسال که تابستانی خاص با گرمایی مضاعف خواهد بود زنگ خطری برای مراتع با پوشش جوان و آسیب پذیر است.

موسوی افزود: عمده دلایل آتش سوزی ها در جنگل و مراتع، انسانی است که گاهی عمدی و گاهی غیرعمدی صورت می گیرد و در موارد غیر عمدی، برنامه های ترویجی و آگاه سازی عمومی و نیز همکاری با انجمن های منابع طبیعی و دوستداران طبیعت در دستور کار قرار دارد، ضمن آنکه اقدامات قانونی و حفاظتی نیز انجام خواهد گرفت.

موسوی تاکامی گفت: خوشبختانه، دستورالعمل های خوب استانی و سازمانی، راه همکاری و در اختیار گرفتن امکانات را تسهیل خواهد کرد و نباید کمبود امکانات بهانه قصور در انجام وظایف شود و باید مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر بروز حریق در عرصه های جنگلی به صدا درآمده است

زنگ خطر بروز حریق در عرصه های جنگلی به صدا درآمده است