مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 00:352020-06-29سياسي

جای خالی سوادرسانه ای در پلتفرم های ایرانی


مؤسس انجمن سواد رسانه ای ایران پلتفرم های عمومی در فضای مجازی را ملزم به پیاده سازی آموزش سواد رسانه ای مخاطب عنوان کرد و گفت: مخاطب مهارت هایی نیاز دارد تا در مقابل بازی های اینستاگرامی تجهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، محمدصادق افراسیابی مؤسس انجمن سواد رسانه ای ایران در برنامه رادیو گفت وگو با اعلام اینکه حاکمیت باید بر شبکه های مجازی اشراف کامل داشته باشد، گفت: در حوزه آموزش و اطلاع رسانی به مردم باید ضمن سیاست پذیری درست، در جایی اقدام شود که مردم هم حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: گاه این آموزش ها در حوزه های نخبگانی و رسانه های خاص مطرح می شود درحالیکه باید در این موارد بصورت مستقیم با مردم گفت وگو کرد.

جای خالی سواد رسانه ای در پلتفرم های ایرانی افراسیابی پلتفرم های عمومی در فضای مجازی را ملزم به پیاده سازی آموزش سواد رسانه ای مخاطب عنوان کرد و گفت: مخاطب مهارت هایی نیاز دارد که در مقابل بازی های اینستاگرامی تجهیز شود.

این ابزارها در پاره ای موارد مخاطب را به قمار تشویق می کند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مخاطب از خانواده و اطلاعات خود صیانت کند، مجرمان و قماربازان اینستاگرامی که پول مردم را از کشور خارج می کنند، مورد شناسایی مردم قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی سوادرسانه ای در پلتفرم های ایرانی

جای خالی سوادرسانه ای در پلتفرم های ایرانی