مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-30سياسي

دهه کرامت فرصتی برای پویایی فعالیت های فرهنگی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر لزوم توسعه و ترویج بیش از پیش سیره رضوی در دهه کرامت تاکید کرد و گفت: دهه کرامت فرصتی برای پویایی فعالیت های فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد از دهه کرامت به عنوان یک فرصت مناسب و ظرفیت تبلیغی در مسیر رشد و توسعه فرهنگ دینی نام برد و گفت: دهه کرامت ظرفیت کم نظیری است که تا کنون منشأ بسیاری از خیرات و برکات شده و آثار فراوان و شور و اشتیاق ایجاد شده این دهه در سطح جامعه اسلامی را به وضوح شاهدیم.

وی از دهه کرامت به عنوان یک ظرفیت کلان در سطح کشور به ویژه استان هرمزگان یاد کرد و گفت: این دهه ابتکار خوبی است که پایه گذاری شده و باید از ظرفیت آن به خوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی استفاده کرد.

حجت الاسلام انصاری راد یکی از اهداف اصلی و اساسی دهه کرامت را توسعه و ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد و با تاکید بر تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم گفت: در صورت تحقق این امر مهم، آثار آن را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان دهه کرامت را یکی از فرصت های ویژه برای توجه به جوانان دانست و بیان کرد: دهه کرامت عنوان بسیار زیبایی است.

که برای این بخش از تاریخ انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه کرامت فرصتی برای پویایی فعالیت های فرهنگی است

دهه کرامت فرصتی برای پویایی فعالیت های فرهنگی است