مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-30دانش

آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود


مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم گفت: با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و تقویت رویکردهای آموزش غیر حضوری، ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، عبدالحمید علیزاده در نخستین ویبنار آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی در دوران پسا کرونا گفت: برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی باید منابع و امکانات مراکز آموزش زبان فارسی را به اشترک بگذاریم و ضرورتی به سرمایه گذاری کلان در همه دانشگاه ها نباشد.

وی افزود: منابع درسی و استانداردهای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی تا حدود زیادی مشخص است و در وبینارهای تخصصی به دنبال بررسی شیوه های آموزش زبان فارسی به صورت آنلاین هستیم به صورتی که بهترین کیفیت و نتیجه را در پی داشته باشد.

علیزاده تاکید کرد: در دو ویبناری که در تابستان سال جاری برگزار می شود انتخاب منابع متناسب با شیوه آموزش آنلاین، نرم افرارهای مناسب و آزمون آنلاین به بحث گذاشته می شود.

بهادر باقری، معاون زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم نیز در این وبینار با استقبال از شیوه آموزش آنلاین گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا تمام فرآیند آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود

آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود