مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-30سياسي

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف در همدان معرفی شدند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از معرفی برگزیدگان مسابقه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: در استان همدان بیش از یک هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر به منظور ترویج و همگانی کردن این واجب دینی با همکاری ستاد امر به معروف از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه یافت.

وی با بیان اینکه محور این مسابقه کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر بود افزود: این مسابقه کتابخوانی به طور کامل در بستر فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: یک هزار و 75 نفر از استان همدان در این مسابقه شرکت کردند که 10 نفر به عنوان برنده نهایی معرفی شدند که از این تعداد یک نفر برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس  و 9 نفر برنده کارت هدیه یک میلیون ریالی شدند.

گفتنی است، زرنگار سوری از کتابخانه شهید حیدری نهاوند برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و خانم ها مریم فدایی از کتابخانه شهدای دره مرادبیگ همدان، طوطی جباری از کتابخانه شهدای دره مرادبیگ همدان، زهرا قادریان از کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر سرکان، سمانه سلگی از کتابخانه امیرالمومنین(ع) نهاوند، ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف در همدان معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف در همدان معرفی شدند