مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-30اجتماعي

ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود


مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و تقویت رویکردهای آموزش غیر حضوری، ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، عبدالحمید علیزاده مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان در نخستین ویبنار آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی در دوران پسا کرونا گفت: برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی باید منابع و امکانات مراکز آموزش زبان فارسی را به اشترک بگذاریم و ضرورتی به سرمایه گذاری کلان در همه دانشگاه ها نباشد.

وی افزود: منابع درسی و استانداردهای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی تا حدود زیادی مشخص است و در وبینارهای تخصصی به دنبال بررسی شیوه های آموزش زبان فارسی به صورت آنلاین هستیم به صورتی که بهترین کیفیت و نتیجه را در پی داشته باشد.

علیزاده تاکید کرد: در دو ویبناری که در تابستان سال جاری برگزار می شود انتخاب منابع متناسب با شیوه آموزش آنلاین، نرم افرارهای مناسب و آزمون آنلاین به بحث گذاشته می شود.

بهادر باقری، معاون زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم نیز در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود

ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می شود