مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-30ورزشي

مشکل آب شهرک آپادانا قابل حل شدن است


خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس توافق نامه‎ مدیریت شهری و آبفا مشکل آب شهرک آپادانا قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسن رسولی رییس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورا، احمد مسجد جامعی رییس ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران و سید آرش حسینی میلانی نایب رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها و رییس کمیته محیط زیست شورا به منظور بررسی و رفع برخی معضلات شهرک آپادانا، از این شهرک واقع در منطقه 5 شهرداری تهران بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید سید حسن رسولی پس از استماع گزارش دبیر و اعضای شورایاری محله آپادانا در خصوص معظلات شهرک گفت: شهرک یکی از واحدهای تقسیمات کشوری مانند شهرستان و استان و شهر است.

وقتی یک نقطه را شهرک می نامیم یعنی مرجع مدیریت آن بر طبق قانون هیئت مدیره است، مانند مناطق آزاد تجاری، مگر اینکه مانند شهرک واوان انتقال مسئولیت صورت بگیرد.

رسولی افزود: فرضا اگر بخواهند حتی یک سانتیمتر از این زمین ورزشی شهرک را در اختیار سرمایه گذار قرار دهند، این امر وظیفه هیئت مدیره شهرک است نه شهردار و شهرداری.

خزانه دار شورای شهر پایتخت در ادامه و در راستای رفع معضل روشنایی معابر و کمبود آب پیشنهاد کرد: برای رفع معضل آب شهرک، جلسه ای با حضور شهردار منطقه 5 مدیرعامل آبفای تهران و یکی از اعضای شورای شهر تهران برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شهرک آپادانا قابل حل شدن است

مشکل آب شهرک آپادانا قابل حل شدن است