مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-30سياسي

چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی برگزار می شود


چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی به مناسبت سالروز سقوط هواپیمای مسافری ایران در 12 تیرماه سال 1367، به صورت مجازی (وبینار) برگزار می شود.

- چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی به مناسبت سالروز سقوط هواپیمای مسافری ایران در 12 تیرماه سال 1367، به صورت مجازی (وبینار) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع جهانی صلح اسلامی در راستای اهداف و آرمان های بشردوستانه خود همانند سال های گذشته با جمعی از نخبگان خارجی و داخلی، به مناسبت سالروز سقوط هواپیمای مسافری ایران در 12 تیرماه سال 1367، چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی را به صورت مجازی (وبینار) برگزار می کند.

داود عامری دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی با توجه به وقایع و حوادثی که از آمریکا و در اعتراض به نقض حقوق اولیه انسانها شروع شد و دامنه آن بسیاری از کشورهای غربی و مدعی حقوق بشر را فراگرفته است، گفت: امروز دیگر جهان به خوبی شاهد موارد مهم نقض حقوق بشر توسط زورگویان و مدعیان حقوق بشر در اقصی نقاط جهان و بیزاری از آن است.

وی افزود: یکی از آشکارترین موارد نقض حقوق بشر از سوی دولت آمریکا، حمله موشکی ناو جنگی این کشور در خلیج فارس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در 12 تیرماه سال 1367 بود که منجر به شهادت 290 مسافر و خدمه این پرواز شد و در دنیا همانند یک لکه، روی سردمداران آمریکایی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی برگزار می شود

چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی برگزار می شود