مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-30دانش

ارسال 56 ایده برتر به دبیرخانه اولین رویداد شتاب مجازی گیاهان دارویی و بلوط


رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از ارسال 56 ایده برتر به دبیرخانه اولین رویداد شتاب مجازی گیاهان دارویی و بلوط خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از ارسال 56 ایده برتر به دبیرخانه اولین رویداد شتاب مجازی گیاهان دارویی و بلوط خبر داد.

دکتر سعید فرح بخش امروز دهم تیر در اولین رویداد شتاب مجازی گیاهان دارویی و بلوط اظهار کرد: هدف اصلی رویدادهای شتابی و استارتاپی استفاده از ظرفیت های بومی است.

وی بیان کرد: از آنجا که در لرستان ظرفیت های بالایی در خصوص گیاهان دارویی و بلوط وجود دارد، بر آن شدیم تا با برگزاری چنین رویدادی بتوانیم از پتانسیل استان در این بخش ها بیشتر استفاده کنیم.

این مسئول افزود: اعتقاد داریم در استان ما استعدادهای فراوانی وجود دارند و دانشگاه ها باید بستر لازم برای پرورش این استعدادها را فراهم کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد استفاده از ظرفیت های موجود در لرستان است و صاحبان ایده می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان یادآور شد: شناسایی و معرفی نوآوری در حوزه گیاهان دارویی و بلوط، حمایت از ایده های برتر، معرفی آنها به صنایع، سرمایه گذاران و مراکز رشد، ارتقای توانمندی فعالان در این حوزه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 56 ایده برتر به دبیرخانه اولین رویداد شتاب مجازی گیاهان دارویی و بلوط

ارسال 56 ایده برتر به دبیرخانه اولین رویداد شتاب مجازی گیاهان دارویی و بلوط