مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 11:502020-06-30سياسي

وضعیت نامناسب زیرساخت های حوزه فرهنگ وهنر خراسان جنوبی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی گفت:وضعیت زیرساخت های حوزه فرهنگ وهنر خراسان جنوبی مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر نبی زاده بعدازظهر سه شنبه در دیدار با حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس اظهار کرد: ویژگی اصلی خراسان جنوبی و شاخصه مردم این دیار فرهنگ و فرهیختگی آنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به حضور علمای برجسته در خراسان جنوبی از گذشته بیان کرد: این موضوع نشان دهنده جریان فرهنگ غنی در دیار خاوران است که رهبر معظم انقلاب نیز در سفر به این منطقه بر آن تأکید داشته اند.

فعالیت 19 ناشر در بیرجند نبی زاده ادامه داد: ما در بیرجند 19 ناشر فعال، 27 چاپخانه فعال و 145 کانون فرهنگی هنری مساجد داریم و همچنین یک چایخانه فعال، 39 کانون فرهنگی و هنری مساجد در درمیان و 37 کانون نیز در خوسف داریم.

وی افزود: مؤسسات فرهنگی و هنری تک منظور ما در بیرجند 16 مورد و مؤسسات چند منظور نیز 14 مورد است و همچنین تعداد مؤسسات قرآن و عترت در بیرجند 30 تا، در درمیان یک مؤسسه و در خوسف نیز چهار مؤسسه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: کانون های آگهی و تبلیغات ما نیز 41 مورد در بیرجند و تعداد نشریات محلی ما در خراسان جنوبی نیز به 83 تا در بیرجند و یک نشریه نیز در درمیان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب زیرساخت های حوزه فرهنگ وهنر خراسان جنوبی

وضعیت نامناسب زیرساخت های حوزه فرهنگ وهنر خراسان جنوبی