مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 13:252020-06-30سياسي

رهبر گروه تروریستی «جیش الظلم» کیست؟ / شیعیان تکفیر می شوند!


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ساعاتی پیش تله انفجاری در محور کورین منفجر شد که جیش العدل مسئولیت آن را برعهده گرفت.

دو بمب کنار جاده ای کار گذاشته شده بود که یکی از آن ها هنگام عبور دو خودروی حامل نیرو های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می شود اما خوشبختانه .

- -شامگاه (چهارشنبه 24 بهمن ماه 97) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش-زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند و 27 نفر شهید و 12 نفر زخمی شدند.

-صبح (شنبه 13 بهمن ماه 97) به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیک شهر حمله کردند که در جریان این حمله در مجموع 2 نفر شهید و 5 نفر زخمی شدند.

-(سه شنبه 9 بهمن 97) دو بمب صوتی در فاصله نزدیک از کلانتری 12 زاهدان واقع در خیابان بعثت منفجرشده است که باعث مجروح شدن 4 نفر شد.

-(سه شنبه 24 مهر 97) افراد این گروه از داخل خاک پاکستان به منطقه (لولکدان) در بخش ریگ ملک در 50 کیلومتری شهر میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان نفوذ کرده و 14 نفر از افراد مسلح مرزبان را در این منطقه به اسارت گرفته و به خاک پاکستان بازگشتند.

این قبیل جنایات، از جمله اقدامات این گروهک تروریستی برای ناامن ساختن منطقه است اما بار ها توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (واجا) و سازمان اطلاعات سپاه (ساس) عملیات آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر گروه تروریستی «جیش الظلم» کیست؟ / شیعیان تکفیر می شوند!

رهبر گروه تروریستی «جیش الظلم» کیست؟ / شیعیان تکفیر می شوند!