مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 13:252020-06-30سياسي

مجلس ترحیمی با 50 کرونایی در یکی از روستاهای زنجان


فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به نمونه‌هایی از شیوع فراگیر در اثر برگزاری مجالس گفت: در یک مراسم عزاداری در یک روستای زنجان 50 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رضا عسگری عصر امروز در جلسه فوق‌العاده کرونا ویروس که با حضور احزاب، خیریه‌ها، سمن‌ها و معتمدان در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود افزایش امکانات بیمارستانی در زنجان در طرح تحول نظام سلامت و فعالیت 90 تخت آی سی یو همچنان کمبود امکانات برای پذیرش بیماران کرونایی وجود دارد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه با تلاش استان پنج آزمایشگاه برای تست افراد مشکوک به کرونا در زنجان فعال شده است، گفت: فعالیت زنجان در امر پیشگیری در کشور به عنوان یک پایلوت مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه براساس ارزیابی‌ها 80 درصد مبتلایان به کرونا این ویروس را از یکی از اعضای خانواده خود دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: حضور در مراسم و مجالس عروسی، عزاداری و مهمانی نیز دیگر عامل موثر در شیوع ویروس کرونا است.

عسگری با اشاره به نمونه‌هایی از شیوع فراگیر کرونا در اثر برگزاری مجالس بیان کرد: در یک مراسم عزاداری در یک روستای زنجان 50 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس ترحیمی با 50 کرونایی در یکی از روستاهای زنجان

مجلس ترحیمی با 50 کرونایی در یکی از روستاهای زنجان