مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 16:152020-06-30اجتماعي

تصویب طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک


طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک و حمل و نقل عمومی شهر تهران در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دویست و سیزدهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در سالن شیبانی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور زهرا صدر اعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، ناهید خدا کرمی، رییس کمیته سلامت و آرش حسینی میلانی، رییس کمیته محیط زیست و همچنین مناف هاشمی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک و حمل و نقل عمومی شهر تهران و همچنین لایحه تعیین بهای خدمات صدور پروانه فعالیت ناوگان باری در شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه صدر اعظم نوری درباره نحوه تعیین مبلغ اعتباری کارت بلیت الکترونیک گفت: بررسی تعیین مبلغ بلیت باید در صحن شورا انجام شود و یا در اختیار معاونت حمل و نقل وترافیک قرار گیرد.

وی گفت: اینکه بحث تعیین قیمت در کمیسیون بررسی شود وقت گیر است و نباید کمیسیون تا این مقدار در طرح های از این دست وارد جزییات شود و تنها کلیات آن را باید بررسی کرد.

در ادامه اضافه کرد: در اصلاحیه طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک، خانواده شهدا، سالمندان، افراد تحت پوشش کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک

تصویب طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک