مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 18:402020-06-30سياسي

چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام آغاز به کار کرد


در آیینی که در محل دفتر امام جمعه شهر چوار برگزار شد، چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام فعالیت خود را در این محل آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل امداد استان ایلام عصر سه شنبه در این مراسم که با حضور امام جمعه چوار، مسئولان و خیرین بخش برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی ع چهل و نهمین مرکز نیکوکاری در استان ایلام بوده که به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی مهران در محل دفتر امام جمعه چوار فعالیت خود را آغاز می کند.

قنبر موسی نژاد افزود: این مرکز نیکوکاری با اینکه چهل و نهمین مرکز نیکوکاری ایجاد شده در استان است.

وی در ادامه به ویژگی ها و مزایای مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: واگذاری امور نیکوکاری و خیر خواهانه به مردم و ارتباط موثر و راحت بین مردم و قشر نیکوکار با این مراکز از جمله این ویژگی ها بوده و امداد امام ره در هیچکدام از فرآیندهای تهیه و توزیع کمک ها در این مراکز جز در زمینه ثبت و ضبط مالی آنها مداخله ای ندارد.

موسی نژاد تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به منظور ارتباط آسان تر بین قشر نیکوکار و افراد نیازمند جامعه در محلات و مکان های مختلف توانسته اند با ارتباط شایسته و موثر با قشر نیکوکار هر ساله کمک های قابل توجهی جمع آوری و بین قشر نیازمند این مناطق توزیع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام آغاز به کار کرد

چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام آغاز به کار کرد