مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 00:052020-06-30اقتصادي

بازگشت رونق به بازار با برپایی نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو با حضور شرکت های برجسته کشور در اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان زمان برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو را شانزدهم تا بیستم تیرماه اعلام کرد و گفت: بیش از 75 شرکت معتبر و فعال از استان های اصفهان، تهران، گیلان، مازندران، البرز، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی و کردستان در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودروی اصفهان حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه قطعات خودروی امسال اصفهان در مساحتی بالغ بر 8 هزار مترمربع و در قالب سه سالن نمایشگاهی برپا می شود، افزود: شرکت های فعال در حوزه طراحی و تولید قطعات خودرو، فعالان حوزه واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو، ارائه کنندگان خدمات آموزشی در زمینه خودرو و تعمیرات و اپلیکیشن های خدماتی خودرو در این نمایشگاه به ارائه توانمندی های خود پرداخته اند.

وی، افزایش تعداد استان های شرکت کننده و تخصصی تر شدن حوزه فعالیتی شرکت کنندگان را از جمله ویژگی های شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو اصفهان دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت رونق به بازار با برپایی نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان

بازگشت رونق به بازار با برپایی نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان