مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 02:052020-06-30سياسي

انتقاد فرماندار جاجرم نسبت به عدم سفر مسئولان کشوری به این شهرستان


فرماندار جاجرم نسبت به عدم برنامه ریزی برای حضور مسئولان کشوری در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: مقصد وزرا و مسئولان کشوری مسافر به استان، فقط شهرهایی همچون بجنورد، - رضا آذری در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم با اشاره به اهمیت کار و همت جهادی در اقدامات مدیران اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کشور باید آرایش جنگی بگیریم و با تفکر انقلابی و رویکرد جهادی فعالیت کنیم که این تفکر  در حال حاضر در شهرستان  مشهود است.

وی افزود: شهرستان جاجرم از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه های مختلف برخوردار  و نگاه  توسعه همه جانبه و تعامل بین بخشی برقرار است.

فرماندار جاجرم به وضعیت شاخص های اقتصادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان جاجرم در سال 97 رتبه 8 شاخص ها در استان را داشت اما در حال حاضر در بین 3 شهرستان برتر استان هستیم که این امر تنها با تغییر تفکر نسبت به مشکلات میسر شد.

وی با اشاره به پروژه  راه میامی _جاجرم ابراز داشت: از مشکلات این پروژه اختلافات بین دو شهرستان جاجرم و گرمه بود که با برگزاری 6 جلسه شورای تأمین در شهرستان و استان، این مشکل برای همیشه حل وفصل شد.

آذری تصریح کرد: گردشگری جاجرم مورد غفلت واقع شده بود اما در سال گذشته در جذب توریست اقدام به احداث هتل چند ستاره شد که به زودی  افتتاح می شود و راه اندازی 2 اقامتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار جاجرم نسبت به عدم سفر مسئولان کشوری به این شهرستان

انتقاد فرماندار جاجرم نسبت به عدم سفر مسئولان کشوری به این شهرستان