مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-01اجتماعي

میادین امام حسین و مشاهیر خاش بهسازی شدند


دو میدان امام حسین(ع) و مشاهیر این شهر به همت کارکنان توانمند شهرداری مرمت و بهسازی شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: دو میدان امام حسین(ع) و مشاهیر این شهر به همت کارکنان توانمند شهرداری مرمت و بهسازی شدند.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اسم این میادین به نام امام حسین (ع) و مشاهیر، پیشنهاد شده بود که المانی نیز با همین مضمون در این میادین نصب شود که در مرکز شهر و ورودی شهر، از مسیر محمد آباد ایجاد و نصب شدند.

شهردار خاش افزود: در ادامه کارهای عمرانی این شهرداری و به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا و چشم نواز در مرکز و ورودی محمدآباد تندیس و اِلِمان این میادین طراحی، نصب و اجرا شده اند.

تمندانی ادامه داد: اجرای صحیح این میادین که تحقق وعده های مدیریت شهری در افق 1400در مبلمان شهری خاش بود، رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری خاش با تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر و با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای توسعه و پیشرفت، ارائه خدمات و ایجاد رفاه شهروندان تلاش می کند.

وی اظهار کرد: به درخواست مکرر شهروندان طی سنوات گذشته در خصوص ساماندهی المان های میدان های اصلی سطح شهر خاش شهرداری جهت استفاده از نظرات همشهریان و طراحان فراخون داد و مرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین امام حسین و مشاهیر خاش بهسازی شدند

میادین امام حسین و مشاهیر خاش بهسازی شدند