مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-01اجتماعي

طرح مهارت های زندگی در فضای مجازی آموزش داده می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: طرح مهارت های زندگی در فضای مجازی به دانش آموزان با نیازهای ویژه استان آموزش داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر هدف از اجرای این طرح را رشد عزت نفس، افزایش توانایی های روانی و اجتماعی دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست و اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت با شعار، هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه آموزشی دانش آموزی شاد آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح برای دانش آموزان دارای آسیب بینایی، آسیب شنوایی، نیاز ویژه ذهنی، معلول جسمی حرکتی، چند معلولیتی و طیف اُتیسم در مدارس و مراکز مجازی با نیازهای ویژه استان در ایام تعطیلات تابستان از 15 تیرماه اجرا می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: آموزش مهارت های زندگی به عنوان راهبردی مؤثر در راستای ارتقای توانمندی های دانش آموزان برای برقراری و حفظ تعاملات مثبت با دیگران با استفاده از ظرفیت های موجود در فضای مجازی و با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزی انجام می شود.

رنجبر با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت ویژه دانش آموزان با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا ویروس، یادآور شد: می توان با برنامه ریزی صحیح در فضای مجازی و تولید محتوا، اوقات فراغت جذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهارت های زندگی در فضای مجازی آموزش داده می شود

طرح مهارت های زندگی در فضای مجازی آموزش داده می شود