مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-01سياسي

برنامه هیئتهای مذهبی در جشن میلاد امام رضا (ع) اعلام شد


همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) هیئت های مذهبی کشور برنامه هایی را برای جشن این حضرت تدارک دیده اند که جزییات برنامه های آن را می خوانید.

- همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) هیئت های مذهبی کشور برنامه هایی را برای جشن این حضرت تدارک دیده اند که جزییات برنامه های آن را می خوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعه 13 تیرماه و 11 ذی القعده مصادف با سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) است.

به همین مناسبت، برنامه جشن میلاد آن حضرت از شب گذشته، دهم تیرماه در هیأت های مختلف آغاز شده وتا روز ولادت حضرت، جمعه 13 تیرماه هم ادامه دارد؛ در ادامه جزییات برگزاری این هیئت ها را می خوانید؛ مسجد پنبه چی سخنران: حجت الاسلام بی آزار تهرانی مدیحه سرایی: امیر عباسی و مسعود یوسفی جو زمان: چهارشنبه 11 تیرماه از نماز مغرب نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از مولوی هیأت فاطمیون قم سخنران: حجت الاسلام میرزامحمدی مدیحه سرایی: مهدی سلحشور و محمدجواد احمدی زمان: چهارشنبه 11 تیرماه از نماز مغرب و عشاء نشانی: قم، میدان بسیج، حسینیه فاطمیون هیأت ام المصائب زینب سخنران: سیدهادی احمدی اصفهانی مدیحه سرایی: محمد فصولی و محمدحسین دامنی زمان: چهارشنبه 11 تیرماه از ساعت 21 نشانی: خیابان 15 خرداد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هیئتهای مذهبی در جشن میلاد امام رضا (ع) اعلام شد

برنامه هیئتهای مذهبی در جشن میلاد امام رضا (ع) اعلام شد