مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-01فرهنگي

مجید طالبی: «درخت گردو» در مورد حمله شیمیایی به سردشت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عکس فیلم درخت گردو همزمان با روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی در هشتم تیرماه در خانه هنرمندان افتتاح شد.

- ، نمایشگاه عکس فیلم درخت گردو همزمان با روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی در هشتم تیرماه در خانه هنرمندان افتتاح شد.

آخرین ساخته محمدحسین مهدویان که هنوز فرصت اکران پیدا نکرده، به واقعه حمله شیمیایی صدام به سردشت می پردازد و حالا نمایشگاه عکس این فیلم، تلاش می کند تا فراتر از تبلیغات گام بردارد و یادبودی برای این واقعه تلخ باشد.

مجید طالبی، عکاس فیلم درخت گردو از حساسیت ها و دشواری های عکاسی از قاب های این فیلم می گوید.

چه شد که تیم فیلم درخت گردو تصمیم گرفت نمایشگاه عکس این فیلم را برگزار کند؟ هفتم تیرماه سالگرد بمباران شیمیایی سردشت است و هشتم تیرماه هم به عنوان روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی نام گذاری شده است.

موضوع اصلی فیلم درخت گردو هم در مورد حمله شیمیایی به سردشت است و واقعه ای را روایت می کند که برای یک خانواده و مردم سردشت اتفاق می افتد را نشان می دهد.

از آنجا که هنوز زمان اکران فیلم درخت گردو فرا نرسیده، به همراه کارگردان و تهیه کننده و عوامل دیگر سعی داشتیم که بتوانیم یک یادبودی برای این سالگرد داشته باشیم و به همین خاطر متفقاً به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید طالبی: «درخت گردو» در مورد حمله شیمیایی به سردشت است

مجید طالبی: «درخت گردو» در مورد حمله شیمیایی به سردشت است