مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-01اقتصادي

طلاهای موجود در انگلیس، محل جدید مناقشه بین رقبای سیاسی ونزوئلا


دعوای سیاسی در ونزوئلا معطوف به کنترل این کشور بر شمش های طلایش به ارزش 1.

8 میلیارد دلار در بانک انگلیس واقع در لندن شده است و حالا انتظار می رود یک قاضی بریتانیایی درباره اینکه ادعای چه کسی درباره این شمش ها درست است، - دعوای سیاسی در ونزوئلا معطوف به کنترل این کشور بر شمش های طلایش به ارزش 1.

8 میلیارد دلار در "بانک انگلیس" واقع در لندن شده است و حالا انتظار می رود یک قاضی بریتانیایی درباره اینکه ادعای چه کسی درباره این شمش ها درست است، تصمیم گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا گفت برای آنکه به مردم فقیر کشورش کمک کنند با بیماری همه گیر کرونا مبارزه کنند، نیازمند طلا است.

اما بانک مرکزی انگلیس که دولتش خوان گوایدو ، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به عنوان رهبر مشروع این کشور می شناسد، از دادن طلا به دولت سوسیالیست مادورو خودداری کرده است.

بنا بر گفته متخصصان، حکمی از قاضی نایجل تیئر که طی روزهای آینده صادر می شود، می تواند به روشن شدن پاسخ این سؤال که رهبر مشروع ونزوئلا - حداقل از منظر یک قدرت جهانی- چه کسی است، کمک کند.

یک متخصص ونزوئلایی از اتاق فکر گفت وگوی درون آمریکایی مستقر در واشنگتن در این باره اظهار کرد: اگر مادورو قادر باشد به پول هایش دست پیدا کند، این موضوع ابزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاهای موجود در انگلیس، محل جدید مناقشه بین رقبای سیاسی ونزوئلا

طلاهای موجود در انگلیس، محل جدید مناقشه بین رقبای سیاسی ونزوئلا