مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-01بين الملل

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت روزافشای حقوق بشر آمریکایی


مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت 12 تیرماه روز افشای حقوق بشر آمریکایی بیانیه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 12 تیرماه یادآور تراژدی بزرگ انسانی است که ایالات متحده علیه مردم ایران انجام داده است.

در این روز، سقوط هواپیمایی مسافربری ایران که یک تراژدی انسانی و تخلف آشکار از معاهدات بین المللی است، به دستور مستقیم دولتمردان آمریکا صورت گرفت.

مجمع جهانی صلح اسلامی معتقد است، آمریکا که داعیه حقوق بشری و نبرد علیه تروریسم در جهان را دارد، خود یکی از ناقضین بزرگ حقوق بشر و حامی تروریسم محسوب میشود.

مواردی همچون نژادپرستی علیه سیاه پوستان، انتشار اسناد شکنجههای سازمان اطلاعاتی سیا، جاسوسیهای وسیع از دولت ها و مقامات سایر کشورها، اعمال تحریم های ظالمانه و غیرقانونی غذایی و دارویی علیه کشورهای مختلف، حمایت گسترده از رژیم صهیونیستی محاصره غزه، حمایت از گروهک تروریستی داعش که فجیع ترین جنایات علیه بشریت و کشتار زنان، کودکان وغیرنظامیان را در سوریه و عراق مرتکب می شوند، از جمله موارد نقض گسترده حقوق بشر و حمایت از تروریسم توسط آمریکا می باشد.

بنابراین مجمع جهانی صلح اسلامی تأکید میکند که مفهوم حقوق بشر همواره از جانب قدرت های بزرگ به طور استثناگرایانه و یکجانبه تفسیر و بصورت ابزاری علیه سایر کشورها استفاده می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت روزافشای حقوق بشر آمریکایی

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت روزافشای حقوق بشر آمریکایی