مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-01اقتصادي

راه اندازی 850 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری


برای راه اندازی خانه های بهداشت سیار عشایری در گام اول حدود 850 کانکس با تجهیزات طراحی شده است که پزشک و پرستار در این کانکس ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مستقر می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان امور عشایر کشور گفت: برای راه اندازی خانه های بهداشت سیار عشایری در گام اول حدود 850 کانکس با تجهیزات طراحی شده است که پزشک و پرستار در این کانکس ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مستقر می شوند.

کرمعلی قندالی 11 تیرماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری از راه اندازی چند کارخانه تولید خوراک دام در قالب شرکت های تعاونی خبر داد و اظهار کرد: برای احداث و توسعه این کارخانه ها تسهیلات با سود 4 درصد و دوره بازگشت 5 ساله پرداخت می شود این کار موجب می شود خوراک تولیدی به طور 100 درصد در بدن دام جذب شود.

رییس سازمان امور عشایر کشور در ادامه با تأکید بر اینکه به حداقل رساندن آبرسانی سیار در مناطق عشایرنشین از اولویت های اصلی ما است، گفت: با وجود تمامی محدودیت پروژه های کوچک آبرسانی در مناطق عشایرنشین در حال انجام است.

وی با بیان اینکه به بحث بهداشت و درمان عشایر توجه ویژه ای صورت گرفته است، افزود: حدود 300 بهورز از خانواده عشایر در سال جاری استخدام می شوند که سهم چهارمحال و بختیاری حدود 45 بهورز است، این بهورزان در ییلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 850 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری

راه اندازی 850 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری