مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-01سياسي

شهرستان شدن محمدیه مطالبه به حق مردم است


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد ناحیه شهری مهرگان و افزایش جمعیت به 120 هزار نفر، شهرستان شدن محمدیه از مطالبات به حق مردم است که باید آن را پیگیری و عملیاتی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف اله سیاهکلی روز چهارشنبه در نشست شورای شهر و شهرداری محمدیه که در محل شهرداری محمدیه برگزار شد اظهار داشت: شهر محمدیه با بافت جمعیتی خوبی که دارد از شهرهای خوب استان است که با ساخت مسکن مهر که در سال های آینده بیش از 100 هزار نفر جمعیت را در خود جای خواهد داد از ظرفیت بالایی برخوردار خواهد شد و نیازهای آن نیز بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان در 22 هکتار زمین آغاز شد که در آن ساخت واحدهای دو طبقه پیش بینی شده که می تواند زندگی آرام و بهتری را برای مردم نیازمند مهیا کند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شمال قزوین زمین زیاد است و می توانیم در کنار تأمین مسکن کوچک برای افراد کم درآمد و محروم نسبت به ایجاد شهرک های باغ ویلایی برای طبقات دیگر جامعه اقدام کرده و از خروج سرمایه از استان برای خرید خانه در استان های شمالی و مناطق دیگر جلوگیری کنیم تا از اقتصاد استان وضعیت بهتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان شدن محمدیه مطالبه به حق مردم است

شهرستان شدن محمدیه مطالبه به حق مردم است