مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-01سياسي

شرکت بیش از 33 هزار همدانی در جشنواره کتابخوانی رضوی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: بیش از 33 هزار نفر در استان همدان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: بیش از 33 هزار نفر در استان همدان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

عاطفه زارعی چهارشنبه 11 تیرماه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان رزن، با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید اظهار کرد: بیش از 33 هزار نفر در استان همدان در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب کتابخوانی مجازی، داستانک نویسی، نمایش خلاق و نقاشی در سه بخش فردی، گروهی یا خانواده به شیوه الکترونیکی برگزار می شود.

زارعی خاطرنشان کرد: در شهرستان رزن هم بیش از 3600 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند که تا پایان تیرماه فرصت شرکت در جشنواره وجود دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از شهرداران خواست با پرداخت نیم درصد حق کتابخانه های عمومی این نهاد فرهنگی را در ارائه خدمات رسانی مطلوب تر یاری کنند.

وی از بهره برداری چهار باب کتابخانه عمومی در استان همدان خبر داد و گفت: امسال چهار باب کتابخانه در حوزه توسعه فضا و ایجاد کتابخانه به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 33 هزار همدانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

شرکت بیش از 33 هزار همدانی در جشنواره کتابخوانی رضوی