مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-01سياسي

بازسازی عملیات «فتح المبین» در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیپ 48 فتح استان تاکنون 9 مورد از عملیات های مهم دفاع مقدس رابازسازی کرده است.

- فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیپ 48 فتح استان تاکنون 9 مورد از عملیات های مهم دفاع مقدس رابازسازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار ایمان خردمند مسئول مرکز حفظ آثار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دراین جلسه بیان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قراگاه رسانه ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با محوریت صدا و سیمای مرکز استان و با همکاری تیپ 48 فتح، سازمان جهاد کشاورزی استان، هلال احمر استان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر نهادها در راستای تبیین نقش هر سازمان در دوران دفاع مقدس در دو حوزه عملیاتی و پشتیبانی تشکیل شده است.

وی افزود: در این قرارگاه فرماندهی تیپ 48 فتح به عنوان میزبان در طول سال 99 با حدود 40 عنوان برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی داشته های استان در دوران دفاع مقدس را برای انتقال به نسل های فعلی و آینده در قالب مستند سازی به تصویر خواهند کشید.

همچنین مدیران جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، هلال احمر، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مجموعه سپاه فتح و بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی عملیات «فتح المبین» در کهگیلویه و بویراحمد

بازسازی عملیات «فتح المبین» در کهگیلویه و بویراحمد