مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-01حوادث

کلاهبرداری 6 میلیاردی/ خرید بنز با رسید جعلی گروه


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری 2 کلاهبردار که با ارائه رسید جعلی از فروشندگان سایت های فضای مجازی 6 کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: در نیمه اردیبهشت ماه سال جاری پرونده ای با عنوان کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی از سوی دادیار دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 7 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی بیان داشت: شاکی پس از حضور در این پایگاه اظهار داشت، بیست و سوم فرودین ماه یک دستگاه دوربین عکاسی خود را به مبلغ 165 میلیون ریال در یکی از سایت های خرید و فروش اینترنتی آگهی کردم و پس از مدتی 2 مرد که مدعی خرید دوربین بودند تماس گرفتند و پس از توافق بر روی قیمت دوربین قرار ملاقات گذاشتیم.

کارآگاه دستخال عنوان کرد: شاکی ادامه داد در روز قرار 2 مرد سوار بر یک دستگاه خودرو بنز در محل قرار مراجعه کردند و خواستار مشاهده دوربین شدند تا پس از اطمینان از سالم بودن دوربین قیمت آن را از طریق موبایل بانک به حساب شبایم واریز کنند.

با تحویل دوربین این دو مرد شروع به انجام عملیات بانکی کردند و از صفحه پرداخت وجه موبایل عکس گرفتند و به گوشی ام ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 6 میلیاردی/ خرید بنز با رسید جعلی گروه

کلاهبرداری 6 میلیاردی/ خرید بنز با رسید جعلی گروه