مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-01سياسي

تلاش برای متوقف نشدن حرکت سازندگی کشور/ اجرای طرح «ابرار» در اولویت است


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تمام سعی ما این است که حرکت سازندگی متوقف نشود، گفت: اولویت ما در لرستان اجرای طرح «ابرار» است که بیشترین سهم را به الیگورز اختصاص داده ایم.

- الیگودرز- وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تمام سعی ما این است که حرکت سازندگی متوقف نشود، گفت: اولویت ما در لرستان اجرای طرح ابرار است که بیشترین سهم را به الیگورز اختصاص داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه های راه و شهرسازی شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می گویم، اظهار داشت: خوشبختانه نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شده است، در بودجه 1400 اعتبارات همه پروژه هایی که مطرح کردند را لحاظ می کند.

وی با بیان اینکه بودجه دست کمیسیون است، دست دولت که نیست، تصریح کرد: ما به عنوان وزارتخانه که نمی توانیم خلق بودجه کنیم، یک ردیف داریم، یک تخصیص از خزانه، تمام سعی و هم و غم ما این است که حرکت سازندگی متوقف نشود، چرخ پیشرفت کشور کُند نشود و به توازن و عدالت منطقه ای هم توجه می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه کُل روکش آسفالت راه های کشور را پایش و تصویربرداری کرده ایم و می دانیم در کدام قسمت وضعیت آسفال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای متوقف نشدن حرکت سازندگی کشور/ اجرای طرح «ابرار» در اولویت است

تلاش برای متوقف نشدن حرکت سازندگی کشور/ اجرای طرح «ابرار» در اولویت است